sâmbătă, 28 septembrie 2013

Home-day SPA

Astenia de toamna, pe langa psihic mi-a cuprins si corpul parul si pielea mea sufereau cumplit asa ca mi-am rezervat o seara numai si numai pt mine si pt corpul meu.
Prima oara mi-am spalat fata + decolteu cu asta:


Eu ii zic "crema spalata"  menita sa-mi curete pielea de impuritati. Dupa, am stat cam 15 min. in abur ca porii sa se deschida. Sunt adepta produselor bio, nu imi plac deloc cele din comert, asa ca mi-am preparat un scrub din zat de cafea si miere:

Buretelul albastru de silicon se presupunea ca va face singur exfolierea fara a mai aplica si alt produs, dar perii lui sunt prea mici si scurti si nu e bun decat pt un masaj (in jur de 9 lei - Avon). L-am folosit sa aplic scrubul pe fata.
 Inainte, am preparat doua masti:

Dupa ce am eliminat scrubul de pe fata, am aplicat masca pe care am facut-o dintr-o lingurita de miere si una de scortisoara. Este o masca foarte hranitoare menita sa amelioreze acneea. Masca pt par este una degresanta, oricat de mult si de des mi-as fi spalat parul, prindea luciul acela de seebum in jurul radacinilor. Pt masca am folosit: zeama de la jumatate de lamaie, o lingurita de miere si cateva picaturi de ulei de jojoba (este foarte bun nu numai pt par - in jur de 10 lei) acest ulei nu este unul gras.
Dupa ce am aplicat masca la radacina parului, pt varfuri am folosit ulei de masline (nu imi place sa gatesc cu ulei de masline NIMIC asa ca i-am gasit alta intrebuintare): 


Si am asteptaaat in jur de 30 min  Mi-am spalat parul in mod normal.
In urma cu ceva vreme dintr-un "Just Cosmetics" mi-am luat asa ceva (5 lei):

Este foarte practica si pentru ca e suficient de abraziva nu mai folosesc altceva in afara de simplul gel de dus. Dupa toate procedurile mentionate mai sus am aplicat:

Miroase foarte bine si e extrem de hranitoare (10-12 lei).

IMPORANT: nu frecati parul in prosop dupa ce iesiti, si daca puteti, incercati sa lasati parul sa se usuce in mod natural, nu cu feonul. Caldura nu face bine mai ales parului gras sau cu tendinta de ingrasare. Am incheiat ziua SPA cu mani si pedi; si am optat pt un rosu clasic, multumesc Carmen pt oja

Masca cu scortisoara si miere a fost pt prima data cand am incercat-o. In "reteta" initiala spunea sa o lasi sa actioneze peste noapte asupra cosurilor inflamate. Nu pot spune ca m-a ajutat in privinta acneei, mai ales ca am o forma destul de ciudata - chistica, dar mi-a hidratat si catifelat foarte bine fata. Masca de par nu a dat gres niciodata in cazul meu. O fac de prin clasa a VII-a si de fiecare data functioneaza. Pe atunci nu descoperisem uleiul de jojoba si o faceam fara. Acest ulei e foarte bun, il folosesc si ca masca pt fata, va sfatuiesc sa-l incercati, nu e scump si nu aveti de pierdut. Imi place sa am grija de mine si mai ales de corpul meu si ziua asta "SPA" chiar a fost benefica.
Rezerva-ti-va timp pt voi!

XOXO 
Mina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu